Aj Ont i tassarna

Kom till Erika vid halv 1 och gick ner till stan. Jag i nya skor som inte är ingångna än. Aj, men det var det värt det är så jätte fina!
Jag letar efter big eye linser och jag kanske kommer få det i julklapp Jippie!
Julkappslista
xMartin (bror)
xPappa
xMamma
xFarmor - Färdigt
xFarfar
xCarina - färdigt
xTea
xSandra
xErika- Färdigt
xFilippa
xMormor och morfar
Jag bör skärpa mig annars kommer det bli som så att jag inte kommer ge dem något. Vad kan man ge sin farfar eller morfar??
xoxo


Kommentarer
Postat av: Filippa

Gör som killen i ikea reklamen? :0 :D

Julklappsköp på fredag?

Eller btw, med luciatåg 14.00 och 18.15

hinner vi knappt fika,

Och fika är ju det viktigaste eller hur? :P

<3

2009-12-06 @ 16:11:11
URL: http://spidermonkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0