Bäst under press!

Det uttrycket fungerar verkligen! Man pluggar bättre då och nu när det är exakt en vecka kvar och man börjar känna julstämningen och att man inte har köpt alla julklappar man ska ha gjort börjar pressen och stressen komma!

Jag kan uppdatera min klappslista!


xMartin (bror) Färdigt men det känns för lite, funderar på något mer :)
xPappa - Hittat köps troligtvis i morgon
xMamma- Hittat köps troligvis i morgon
xFarmor - Färdigt, nästan ska lägga till lite ^^
xFarfar
xCarina - färdigt
xTea- Färdigt ska bara justeras lite ^^
xSandra - Färdigt
xErika- Färdigt
xFilippa Färdigt
xMormor och morfar
xmorbröderna

I morgon JIPPIE! då får jag lov men tro inte att det blir ett läxfritt lov... ånej!!!

Kommentarer
Postat av: Christian

Du slår inte mig, jag ska skriva hemtenta under lovet:(

2009-12-17 @ 20:01:59
Postat av: Maria

Haha bara nästan prov efter lovet! ska också fixa iordning förberedelserna inför ett matlagningsprov med Filippa! :) :P

2009-12-22 @ 18:52:46
URL: http://kattdocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0