Det som göms i snö!

Hihi, oops I did it again. haha jaja nu är det lov och jag ska leta gran idag. Jag ska få pynta den som jag vill jag funderar på att den antingen ska vara guld och röd eller silver och röd :) Snön gömmer allt just nu. Man pulsar i snön och det känns som att man är i norrland istället för en timme från stockholm :P. Jag hörde att vid göteborg ungefär var det bara lite puder på marken. :P Juste

Dan före dan före doppardan! hihi det är alltså meningen att när 4:e adventsversen gjordes att det skulle vara den 22. 

När 4:e ljuset brinner ........ och alla barnen räknar dan föra dan före doppardan... Jag är inte riktigt säker på hur den går :P

ALLA JULKLAPPAR ÄR FÄRDIGA MÅSTE BARA SLÅ IN DEM OCKSÅ :P
 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0